16 Mayıs 2013 Perşembe

Otel indirimleri ve rezalet denilecek bir tatil...

         Otel indirimleri tamam aslında her şey iyi hoş güzel fakat bence aldıkları paranın hakkını veremiyorlar. Bir çok gün sorun yaşattılar, ve hiç bir şey yokmuş gibi hizmetlerini övüp övüp durdular, ortada olan bir hizmet olsa anlarsın hak verirsin de bu nedir arkadaş :D...

Le Bristol
         Otel indirimleri ile ödenen gecelik oda oranı göz önüne alındığında, Le Bristol adlı geçirdiğim bir gece herkes için değil, ya da hata için çok az var. Mekan tesisleri mükemmel ve kusursuz hizmet bilmen, hostesler ve Resepsiyon personeli: nazik ve mükemmel. İyi bir şekilde döşenmiş, ferah, oda ve yatak çok rahat otel indirimleri de öyle. Çeşitli taze meyve ve şampanya buz üstünde bir bölme çek-in güzel dokunur vardı. Banyo temizliğinin ilk hızı her şekilde..
Otel indirimleri nerede, görünüşte etkileşimine bir odada belki 25 tablo müşterilerle izin verildi sadece iki kişi vardı.
ahilinde. Maliyet - kenara. Bu tipik bir Paris ziyareti için gecelik harcama olabilir - sabah kahvaltı sırasında kaldığım tek olumsuz bir deneyim oldu. Model için tesis personel ağır olmadım

         Otel indirimleri kısmına dikkatli göz teması kaçınma diğer personel tarafından uygulanmaktadır. İki müşteri arasındaki ile 75 ya da işgal tabloları % 80'i boğulmuş. Hizmet çok yavaş, Siparişim yanlış (ama gitmiyor geri o zaman eksikliği için). Ben değil bile vardı kaydetti deneyimi değil bekleniyor harika hizmet fiyat verilir  de yokken ne faydası olabilir ki. Ben ne oldu benim omlet içinde beklediğim malzemeler de hazır değilse her şeye- dikkat etmelisiniz. Ve çoğu kez Paris'te olduğu gibi ekmek, pasta ve kahve hepsi mükemmel. Kısa, Loto gelen olumlu bir sonuca, ben yine Le Bristol adlı kalmak pek mümkün, ama  sevindim. Ve eğer bu fiyat noktasında bir oda piyasada otel indirimleri ile, kalmak için çok güzel bir yer bulursunuz düşünüyorum. Otel indirimleri akar gider durumda.

        Yaşananları ne kadar ifade edebildik bilmiyorum ama umarım yeteri kadar etkili olmuştur. Sizlerin burası hakkında değerlendirmesi gereken epey durum söz konusu , hata yapmamak gerekir , yoksa güzelim tatili heba etmenin bir anlamı yok , bunu belirtmek istedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder