13 Mayıs 2013 Pazartesi

Otel indirimleri ile Delphin Diva güzellikleri...

          Tatile giderken insanın aklında hep bir çok soru işareti oluyor . Tabi ki de bizlerde öyle gittik fakat o kadar güzeldi ki söylenecek bir şey bulamıyorum , güzel olanları da anlatmakta kolay göremiyorum o kadar durum karışık yani, fakat bir kaç yorumla bunu tamamlamak istiyorum faydalı olacağından dolayı...

Delphin Diva
          Otel indirimleri ile her şey güzeldi, burada. Odalar, havuz ve deniz manzarası, personel nazik ilgi çekici, çok harika yemekler. Ve aynı zamanda orada başka bir diva otel indirimleri yakınında. Hem faaliyetleri 2 kez kullanmak için izin veriliyor. Yakındaki bir mekan gibi, daha fazla kayar yollar. Ama toplam Delphin Diva  çok daha iyiydi. Bir otel indirimleri istiyorsanız, Antalya şehir merkezine yakın, sahilde, bu yer en iyi seçenek olmalıdır. Diğerleri gibi uzun bir zaman geçirdim otel indirimleri ile arama, ailem için mükemmel bir tatil. Delphin Diva tam olarak bu. Dört kişilik bir grup olarak seyahat; iki yetişkin ve iki çocuk yaşları 6 ay ve 4 yıl. Çocuklarımız çok genç gibi bizim öncelikli eğlendirdiler ve için. Mini club, çocuk eğlence ve eğlenceli otel indirimleri...
adil bundan daha iyi olamazdı. Hiç aç burada yemek seçimi ve bütün gün boyunca çok çeşitli farklı bir tema ile her gece (Türk gecesi, balık gece, vs. ). Tabi burada bir kaç yorum var maksat
Delphin Diva

        Otel indirimleri ve alakart restoran iyiydi ama şunları yaptığınızdan emin olun erken rezervasyon oldukça hızlı. Personel çok yardımsever ve her zaman yardımcı olur. Genel olarak mükemmel bir aile tatili, bütün beklentilerimizi karşıladı. Yeri otel indirimleri ile ziyaret ettik geçen Mayıs ayında (2012 'de yine geleceğim ) ama bu yorum yazmak istedim şimdi karar verdim..bu yıl tekrar ziyaret etmek için temel üzerinde ne harika bir tatil orada kaldık. Ne yazık ki biraz geç ayrıldık ve onun yerine, başka bir otel indirimleri de kalan vedat.
Umarım aynı yüksek standartlarda bir yer! Ne olacağı hakkında hiç bir fikrim yok açıkçası yani sizlerin tatilinde.
Fakat biraz olsun anlatmak gerekirse ben bunu yaptım umarım sizler için faydalı bir yorum olmuştur , yoksa bizim için zaten her şey yeterince faydalıydı :), tavsiye etmekten başka bir durum yok , sizlere tavsiye eder iyi tatiller dileriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder