18 Mayıs 2013 Cumartesi

Otel indirimleri ile kleopatra plajında keyif bir ayrı...

Grand Okan Otel
          Otel indirimleri yine farkını gösterip bu yeri bizim için ön plana çıkardı resmen. Epey güzel , yani aslında tam olarak nasıl ifade edilir bilemedim yine , fakat kısmen anlatmak gerekirse bunu zevkle yapar anlatırım, hatta başlıyorum en ince detaylar ile... 

          Otel indirimleri varken tek kelimeyle harika bir tatil geçirdik. Grand Okan Beach'e yakın olması ve karaoke ve disko restoran yakın. Alanya'da bizim 4. kez ve bu  en iyi bir konum açısından, temizlik, yemekler. Müdür harika. Eşimin doğum gününde harika zaman geçirdik ve kendimizi bu kadar özel bir sürpriz sonra Amanda ve ekibi tarafından. Başka bir tesis bile yakında  Okan gerçekten iyi bir tesis olduğunu kabul ediyorum. Kleopatra Plajı Grand Okan arkasında yer alır. Oda çok temiz ve rahat. Tüm personel çok cana yakın. Yemeklerin tadı muhteşem. Çok güzel bir tatil için çok teşekkür ederiz. Otel indirimleri ve bu yerde önce iki kez kaldık ve bu yıl Haziran ayında tekrar gideceğim! Ben ve herkes çok sevdik, odalar temiz ve rahat, personel çok sevimli ve yardımsever! 

         Otel indirimleri ile her seferinde yarım pansiyon olarak yemekler çok lezzetli ve çeşitliydi. Her zaman uçuş ve buradaki personeli nedeniyle sabah erken saatlerde önce her zaman bize vardığımızda yemekler. Biz sadece burada!! ( Ben çok zor ve titiz bir müşteri ve şikayet benim için hiç bir sorun, ama bu tesisde her şey mükemmeldi. Bu yüzden dinlenmek ve harika bir zaman) Eğlence iyiydi ve su aerobiği sabah güne başlamak için iyi bir yoldur! Genel olarak, harika bir  ve Haziran ayında tekrar iple çekiyoruz. Önemle tavsiye edilir! İkinci kez kaldım, Grand Okan otel indirimleri  olmasına rağmen, ilk kez harikaydı, ikincisi daha da iyiydi. Yemekler mükemmel ve çeşitli, odalar tertemiz ve herkes çok cana yakın ve sıcak. İki kız (14 ve 10) ile gittim, çok sevdim. harika plaj ve havuz barı olan bir ucunda isterseniz. Birçok gezi de yapabilirsiniz - bir gün başka bir çevreleyen güzel tepeler ve  rafting gittik. Teşekkürler hoş bir konaklama için ve otel indirimleri için - yeniden geleceğiz.

        Bu kadar ile sınırlı değil tabi , anlattıklarımız böyle olabilir ne anladığınız hakkında hiç bir fikrim de olmayabilir. Ama söz konusu tavsiye etmek olunca burada kesinlikle tavsiye ettiğimizi söylemek istiyorum , hatta şimdiden iyi tatiller demek lazım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder