2 Nisan 2013 Salı

Otel indirimlerini kullanarak çok güzel bir tatile yelken açın

Herkes indirimli otel fırsatlarının niteliksiz olduğunu ima eder ve dilden dile anlatırdı ama bu sene bodrum indirim fırsatları tatili unutulmaz kılıyor. Konseptin, dünya tarihinin başına ne belalar çıkarmış olduğu unutmayarak ilk başta konsept gibi gözükmeyen otelime yerleştim.

Otel indirim fırsatları

 Dört duvardan ziyade, indirimli otel fırsatları farklı doğrultuda yedi duvarın çevrelemesinden oluşmuş ve giyotin tipi pencereleri olan, bütün bunlar yetmezmiş gibi tavan vantilatörü ve vantilatörün ucunda lambasıyla, bunları çalıştırmak için ipli tuhaf bir mekanizmayla, yatağın başında the dharma initiative'den kalma üç kanallı ve daha önce benzerini görmediğim bir aygıtla konseptin konseptini bünyesinde toplamış odama çıktım.

Havuz Manzarası Şahane
Otelin yandaki otellerden biraz daha ucuz olması, konsepte katlanmak konusunda bana güç verdi. tüplü televizyon da vardı ve piknik tüpüyle çalıştığından olsa gerek, görüntünün yarısını ancak gösteriyordu. hangi kanalı açsam kafası kesik adamlar görüyordum. titreyen bedenler görüyordum doktor. ama insanoğlu alışıyor. kabullenmeye başladığı için mi alışıyor yoksa alışmak mı kabullenmeyi tetikliyor bilmiyorum ama eve çıkmaktan ziyade otelde kalmak bana çok daha cazip geliyor.

Bu yaz otel indirim fırsatlarını bodrum da değerlendirdin mi hayatın tadına varmışsın demektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder