9 Nisan 2013 Salı

Otel İndirimleri sayesinde neredeyse bedava tatil !

Otel indirim fırsatları olanakları bu yazda ülkenin her köşesine yayıldı. Yurdun her kesimine tatil fırsatları imkanı sunuyor. Her gönül her isteğe her ihtiyaca ve zevke göre deneyim ve eğlence sunmaktadır. Özellikle yaz aylarında büyük ilgi ve yoğunluk gören bölgelerimizin başında Antalya ilimiz ak deniz bölgemiz gelmektedir.

Ocak ayında katıldığım bir iş gezisi

 Otel indirimleri için uzunca bir süre kaldığım barut otel lara, personelinin kalitesi ve temizliği ile benden çok iyi puan aldı.  indirimleri yemekler muhteşem, servis hızlı, odalar pırıl pırıl, mimari çok güzel, etkinlikler yerinde sadece spor salonu bu yakışmıyor, bir de  altındaki ak deniz restoran garsonlarını son derece kaba ve nezaketsiz buldum. müşteriye  karşı asabi tavırları hiç hoş değil. biz gereken uyarıyı yerinde yaptık. Otel indirimleri onun dışında ben hiçbir sorun göremedim. bu  yöneticilerini buradan tebrik ediyorum. kış ayında böyle ise yazın nasıldır kim bilir :)  indirimleri Bir iş toplantım nedeniyle 5 gün konakladım ve aylardan Ocak olmasına karşın  doluluk oranı gerçekten bir hayli fazlaydı.Ama misafir profili ne yazık ki sadece düşük kalite yabancı (özellikle Alman) dolu.  indirimleri Ziyaretimin ilk gününde teknik sorun nedeniyle wireless kullanamadım :( Kış aylarında bu oteli net gören bir bölgede konakladık.  çok aktif kış olmasına karşın personel yoğun çalışıyordu havuzlar temiz bahçe dizaynı harika denize uzaklığı diğerlerle hemen hemen aynı zaten tüm lerde olduğu gibi burada da shuttle servis var.
Barut hotel resort otel indirimleri

Daha önce 1 kez gelmiştim ve yine bir nisan-mayıs tatilinde junior suite odada kalmıştım, bu seferki tatilimde yine resepsiyondan upgrade aldım ve junior suitte odada konakladım.. yine her şey kusursuzdu. konuğum da çok memnun kaldı, mutlaka tekrar geleceğim.. Otel indirimleri özellikle büfesi gayet başarılı, ayrıca spa sıralamasında neden bu kadar üstte olduğunu da canlı canlı görebiliyorsunuz. Otel indirimleri Bu sefer de 23 Nisan tatilinde yani söyleyeceklerim tam olarak yaz sezonu ile ilgili indirimleri değerlendirme olmayabilir ama yazın da farklı olacağını pek indirimleri düşünmüyorum.  indirimleri Bir kere personeli gerçekten çok güler yüzlü ve çalışkan. Bir dediğinizi iki indirimleri etmiyorlar indirimleri 6 yaşındaki oğlumun her dediğini indirimleri yerine getirdi sağ olsun. . Plaj harika... Çok temiz. Oradaki elemanın adını öğrenemedim ama gerçekten sizi uzaktan gelirken görüp yanınıza koşuyor "bir şey ister misiniz" diye... teşekkürler... yeşil alanı çok geniş çiçekler harika... İnsanlar asla üst üste değil... Tatilde bu çok önemli.  indirimleri Aynı şey yemekler ve büfe için geçerli biz hep açık büfe yedik ama alakartları da güzelmiş.  indirimleri Servis ettikleri şarap uyduruk ve ucuz değil gayet kaliteli bir yemek şarabı...Akşam animasyonları da iyiydi.  indirimleri Değişik organizasyonlar vardı. Sıkıcı olmadan rahat ettik... Eşim için de maç yayını dev ekranda sinema salonundaydı. Bu bizim için en güzel animasyondu...Otel indirimleri Bizim için yapılan çok güzel bir jesti aktarmakla bitireyim.  indirimleri Biz ilk konaklamamız da junior suitte kalmıştık. ETS tur yetkilisiyle beraber bize yine o odayı ayarlamışlar yani bizi upgrade etmişler. Otel indirimleri Bu çok indirimleri hoşumuza gitti. Otel indirimleri Çok nazik bir jestti.  indirimleri Geniş alanımız olunca oğlumuzla çok rahat ettik. indirimleri Bunun için çok teşekkürler...
Barut hotel resort otel indirimleri

Otel indirimleri Antalya bölgemizin ağırlıklı olarak Alanya bölgesinde tatilci ağırlanmaktadır. Her indirimleri bütçeye uygun indirimleri tatil paketleri ve tatil tesisleri ülkemizde mevcuttur. Ülkemizde tatil indirimleri dönemleri indirimleri artık bilinmektedir ve beklenmektedir. Tatil severler tarafından.

1 yorum: