6 Nisan 2013 Cumartesi

Otel indirimleri yeni başlangıçlara gebedir :)


Otel indirimleri bir çok yeniliklere sebep oluyor. Buna şahit olanlardanım yeni başlangıçlar yapmak isteyen insanlar için aslında tam da fırsatıdır bu. Yeni yerler keşfetmek indirimleri yeni insanlarla tanışmak yeni arkadaşlıklar edinmek. Yeni deneyimler indirimleri edinmek aslında hepimizin hayattan beklentileri arasında değil midir zaten! 

Dalyan- Happy Caretta


  Bu iki otel de butik oteller sınıfından. 
* Dalyan Nehri'nin kenarında küçücük,sevimli ve samimi bir mekan. Küçük bir bahçesi var, huzur dolu! Nehrin indirimleri  indirimleri kenarında olduğu için istediğiniz her an nehre girebilirsiniz. Tatlı su indirimleri olduğu için dibe çekiyor aman dikkat!  Hayatımda ilk defa bir nehre girdim ve çok keyifli idi. Denize indirimleri girmekten çok daha farklı bir  indirimleri deneyim.  bulunduğu kara parçası karşıdaki kara pa
dalyan-otel-indirimleri
rçasın dan nehir ile ayrılıyor indirimleri ve karşıda kral indirimleri mezarlıkları var. Gece olduğunda ve ışıklandırıldığında hüzünlü bir havası oluyor.(Ya da bana öyle geldi)  yemek biraz pahalı idi ancak Dalyanın içine yürüyerek gidebilecek mesafede olduğunuzdan indirimleri Dalyanın içerisinde yemek için pek indirimleri çok seçeneğiniz mevcut. Nehirdeki kanallardan tekne indirimleri yolculuğu ile İz tuzu Plajı'na ulaşabiliyorsunuz. Happy Caretta  kafa dinlemek için ideal bir yer! Ben Dalyanı da çok beğendim.

Fethiye-Paradise Garden

* Hayatımda gittiğim en güzel  sanırım. İşletmecileri inanılmaz cana yakın ve güler yüzlü. Bildiğim kadarıyla Türkiye'de en indirimleri  güzel bahçeye sahip butik  Paradise Garden Bahçesi dünya çapında da ünlü. Aslında oraya bahçe demek de ne kadar indirimleri doğru bilemiyorum çünkü indirimleri ormandan bir bahçe  indirimleri manzarası Ölü Deniz indirimleri ve yeşil... Ölü Deniz'e(Blue Lagoon) tepeden bakarak akşam yemeği yiyorsunuz. Otel bahçesinde(!) saatler süren yürüyüşlere çıkabilirsiniz, alabildiğine geniş bir arazi.
  • Butik otel olması sebebiyle çok da sakin. Özellikle turistler burada düğün yapmayı çok seviyormuş. 
  • Hatta yurt dışından düğün için buraya gelindiğine şahit oldum! Otel biraz tepede olduğundan yürüyerek Ölü Deniz'e gidemiyorsunuz indirimleri
  • Fakat sürekli dolmuşlar geçiyor indirimleri  bu açıdan arabası olmayanlar için de sorun yok!
  • Dolmuşla kısa bir indirimleri  yolculuktan sonra denize girebilirsiniz. 
  • Otelde 3 adet havuz da mevcut. 
  • Bilmiyorum ben gerçekten çok beğenmiştim! 
  • Hatta şu anda orada olmayı çok istedim.  
  • Ben bu iki oteli de Nişan yanların küçük oteller kitabından bulup gittim
fethiye-otel-indirimleri

Otel indirimleri diğer bir taraftan bütün indirimleri  yılın üzerinizde bıraktığı yorgunluk stres ve dahası üzerinizden atmanız gereken bir yığın yükü yeni bir indirimleri deneyimle otel indirimleri üzerinizden atmanız için işte tatil fırsatı. Eş dost arkadaşlar kim varsa toplayın kesinlikle tatil bir grup halinde olursa daha keyifli.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder